Twoje nowe biuro rachunkowe

sporządzanie dokumentacji cen transferowychJeżeli prowadzimy swoją firmę, to na pewno nieraz zastanawialiśmy się nad tym, co zrobić, aby obciąć koszty jej utrzymania i zmaksymalizować dochód. Okazuje się więc, że na wielu polach można faktycznie dokonać pozytywnych zmian.

A w księgowości? Ta działka bardzo często jest zmorą dla przedsiębiorców, bowiem to tam powstaje często zamieszanie i to tam nigdy nie kończy się lista papierów do przejrzenia? Jeżeli nie jesteśmy więc zadowoleni z pracy naszego działu księgowości, to go usuńmy i przenieśmy całą tę biurokrację do biura rachunkowego, w którym profesjonalnie naszą księgowością zajmą się osoby znające się na rzeczy.

W ten sposób zaoszczędzimy wiele pieniędzy, nerwów i czasu, a dodatkowo nie będziemy musieli wynajmować powierzchni pod dział księgowy.

Jak widać ? same plusy.

Ceny_transferowe Przykład- opis z Wikipedii

sporządzanie dokumentacji cen transferowych
Jeżeli cena transferowa między spółkami B i A: a) Zostanie ustalona na 250 000 EUR (wartość rynkowa) ? zobowiązanie podatkowe (bez uwzględniania kosztów uzyskania przychodu) wyniesie odpowiednio 50 000 EUR w kraju A ((500 000 - 250 000) x 20%) i 25 000 EUR w kraju B (250 000 x 10%), w sumie 75 000 EUR.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ceny_transferowe

Oddaj prowadzenie księgowości fachowcom

Jeżeli prowadzisz swoją firmę to na pewno już nieraz przekonałeś się, jak wiele kosztów ona wytwarza.
Zapewnienie powierzchni biurowej swoim pracownikom, zakup oprogramowania, wypłaty miesięczne dla księgowych? Jest tego tak wiele, że nie ma wątpliwości, iż każdy szef chciałaby zrobić coś, by zakończyć niepotrzebne wydawanie pieniędzy.

Okazuje się, iż jest to możliwe.

Jak? Jeżeli zdecydujemy się przenieść dział księgowy do biura rachunkowego, to okaże się, że nie musimy narażać się na zbędne koszty.
Do naszego zadania będzie należało tylko dostarczanie dokumentów i czekanie na ich odbiór.
Wspaniałą wiadomością jest też to, że biuro rachunkowe załatwi za nas sprawy w ZUS-ie i w Urzędzie Skarbowym.

Czego chcieć więcej?.