wirtualne biuro warszawa ceny

Czemu tracisz czas?

Czas jest zasobem ograniczonym w formacie ilościowym, który co więcej nie daje się cofnąć, składować, nie można go kupić, zwielokrotnić, nie daje się niczym zastąpić i nieustannie upływa.
Największym problemem ludzi jest marnowanie czasu. Istnieją dwie podstawowe grupy uwarunkowań marnotrawstwa czasu. Wewnętrzne Pierwsza grupa to uwarunkowania wewnętrzne, czyli czynniki uzależnione od człowieka w tym trzy najważniejsze: brak przemyśleń nad sobą oraz brak uzmysłowienia sobie przemijania czasu; brak wiedzy na temat zarządzania czasem; cechy osobowościowe człowieka. Do cech sprzyjających marnowaniu czasu zaliczyć można: brak wiedzy, brak doświadczenia, brak motywacji, brak asertywności, niezdyscyplinowanie, niepunktualność, brak porządku, niesystematyczność, brak talentów organizacyjnych, niedbalstwo, flegmatyczność, słaba komunikatywność, gadatliwość, brak ambicji.
Większość to cechy ściśle związane z osobowością człowieka, a więc bardzo odporna na zmiany.
Można temu przeciwdziałać przez eliminację lub przekształcenia poprzez przyjęcie innego modelu psychicznego lub też odpowiednio zaprogramowane szkolenia. Daje się zauważyć, że marnotrawstwo czasu w większości przypadków wynika z faktu, iż człowiek nie działa świadomie a jego postępowanie jest przypadkowe lub kieruje nim w stopniu niedostatecznym. Ogólnie rzecz biorąc większość ludzi nie potrafi racjonalnie gospodarować czasem własnym. Zewnętrzne Druga grupa to czynniki zewnętrzne.
Wśród nich wymienić można: drogę do pracy, różnego typu zebrania, kolejki w sklepach i urzędach, telefony i wizyty akwizytorów czy niespodziewanych petentów, przeszkody w pracy płynące z otoczenia (zgiełk, gwar), potrzeba czytania prasy codziennej i fachowej, konieczność oglądania audycji telewizyjnych, awarie urządzeń, instalacji, zasilania, niepunktualność interesantów czy znajomych, tłok uliczny itd.

Kiedy warto zdecydować się na wirtualne biuro?

Wirtualne biura cieszą się coraz większą popularnością.
Dzięki korzystaniu z tego typu usług możemy nie tylko sporo zaoszczędzić, ale także uniknąć żmudnego przerzucania korespondencji i jej porządkowania. Chociaż w wielu przypadkach jest to zwykle przejściowe rozwiązanie, dopóki biznes się nie rozwinie, to jednak nie brakuje także przedsiębiorców, którzy przez długie lata korzystają z usług takiego biura.
W takich branżach, jak na przykład usługi internetowe możliwe jest prowadzenie z sukcesem własnej firmy bez wychodzenia z domu.
W tej sytuacji warto skorzystać z możliwości prowadzenia wirtualnego biura, ponieważ jest to bardzo wygodne zarówno dla klientów, jak i dla przedsiębiorcy.

Wikipedia - zarządzanie czasem

wirtualne biuro warszawa ceny
Zarządzanie czasem ? planowe i systematyczne wykonywanie zadań, zmierzające do osiągnięcia celów. Zarządzanie czasem obejmuje procesy wymagane dla zapewnienia osiągnięcia celów we właściwym czasie.
Obszar ten obejmuje: Wyznaczanie celów ? identyfikacja działań, które muszą zostać wykonane dla osiągnięcia celów Planowanie ? estymowanie czasu potrzebnego dla wykonania poszczególnych działań Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji zadań Realizacja ? stworzenie harmonogramu działań dla wykonywanych czynności, analizowanie kolejności działań, czasów trwania oraz wymaganych zasobów Monitorowanie ? kontrolowanie osiągniętych wyników i ewentualna korekta celów Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarz%C4%85dzanie_czasem.
Dodane: 23-11-2016 05:05

Tagi: warszawa wirtualne biuro ceny cena cennik